poniedziałek, 18 marca 2013

"Nie moge przestać tęsknić za tym czego nie przeżyłam, nie moge zapomnieć jakie to cuduwone uczucie być bogatym, bogatym materialnie. Nie mogłabym przecież tego aż tak bardzo pragnąć nie wiedząc jakie to uczucie. Przeszywa mnie tęsknota od paznokci po końce rozdwojonych końcówek. Milion obrazów w głowie.. ja pijąca szampana na dachu najwyższego hotelu na świecie, w basenie, spoglądająca na gwiazdy,które są tak blisko. Piękna roześmiana twarz, z makijażem wartym nie jedną wypłatę przeciętnego człowieka. Szepty innych gdy idę ulicą, pożądający wzrok mężczyzn, którzy nie mogą mnie mieć. Tysiące wydane na zachcianki i przyjemności, które karmią moją pyche. Mnóstwo imprez z ludźmi, którzy nic cennego nie wniosą w moje życie. I ta ogromna pustka w sercu, zapełniana absurdami, które ktoś wykreował na wartościowe. Jednak w żadnym obrazku przed snem nie widzę Ciebie. Więc pewnie przyszło mi egzystować w tym życiu, w biedzie, czekając na Ciebie, abyś wzbogacił moją dusze i serce. Musiałam być okropnie uboga poprzednio, myśląc, że pieniądze są tym czego potrzebujemy by żyć." K.D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz